مقالات

کادو تولد چی بخرم؟ ( ✔ ایده هدیه تولد خاص + متفاوت + قیمت مناسب )

کادو تولد چی بخرم

کادو چی بخرم؟ سوال همیشگی ما برای خرید یک هدیه مناسب، پیدا کردن ایده ای برای خرید کادو تولد می‌تواند برای بسیاری از افراد کاری سخت و بسیار چالش برانگیز باشد. مخصوصا اگر به دنبال خرید کادوهای خاص و غیرتکراری باشید. انتخاب کادوی مناسب برای تولد بسیار مهم است. زیرا کادو باید هم دارای قیمت مناسب و هم برازنده شخص مقابل باشد.

همچنین انتخاب نوع کادو تعیین کننده میزان سلیقه و خلاقیت شما است. خوشبختانه گزینه های مختلفی برای خرید هدیه تولد وجود دارند. اگر شما نیز در انتخاب هدیه برای تولد سردرگم هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. زیرا بهترین و خاص ترین کادوهای تولد را معرفی خواهیم کرد.

 

ایده برای کادو تولد گران قیمت

ایده برای کادو تولد شامل هدیه های گران قیمت و هدیه های ارزان قیمت می باشند. هدیه های گران قیمت معمولا بالای یک الی دو میلیون هزینه دارند. اما هدیه های ارزان تر را می توان با قیمت زیر یک میلیون خریداری کرد.

در خرید هدیه به بودجه خود توجه کرده و سعی کنید بهترین کادو را با توجه به بودجه خود خریداری نمایید. در ادامه مقاله می‌خواهیم به معرفی برخی از ایده های خرید کادو گران قیمت بپردازیم.

 

— خرید ساعت برند برای کادو تولد

اگر می خواهید هدیه تولد خاص و گران قیمت خریداری کنید پیشنهاد ما به شما ساعت رولکس زنانه است، که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. ساعت های برند رولکس بسیار لوکس بوده و ظاهری لاکچری و ساده دارند. این ساعت ها در انواع اسپرت و رسمی موجود هستند.

بنابراین می‌توانید با توجه به سلیقه و سبک لباس پوشیدن فرد، ساعت رولکس مناسبی را برای او خریداری کنید. در خرید ساعت زنانه جدید باید توجه کنید کیفیت، دوام و طول عمر خوبی داشته باشد. ساعت های رولکس هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب بوده و ست های بسیار زیبایی نیز دارند.

 

 

— ایده کادو تولد، خرید عطر خوشبو و باکیفیت

اگر می‌خواهید هدیه تولد خاص و پرکاربرد تهیه کنید، خرید عطر و ادکلن پیشنهاد می‌شود. عطر و ادکلن جزء اکسسوری هایی هستند که روزانه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در خرید عطر سراغ بوها و برندهای مطرح بروید، اگر نمی‌دانید اکسسوری چیست این مقاله را بخوانید.

زیرا بوی این عطرها مورد پسند بیشتر افراد با سلیقه های مختلف قرار می‌گیرد. خرید عطر باید با توجه به فصل سال صورت گیرد. مثلا بوهای شیرین گرم تر بوده و برای فصل های سرد سال مناسب‌تر هستند. در عوض بوهای خنک برای فصل های گرم سال می توانند مناسب باشند.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ساعت

 

— برای هدیه تولد خاص محصولات ژوپینگ را فراموش نکنید

اگر به دنبال کادو تولد خاص هستید بدلیجات برند ژوپینگ بسیار مناسب هستند. بدلیجات برند ژوپینگ، جزء باکیفیت ترین و شیک ترین بدلیجات هستند. می توانید گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر برند ژوپینگ را برای هدیه تولد خریداری کنید.

محصولات ژوپینگ همگی دارای رنگ ثابت بوده و اصلا حساسیت‌زا نمی‌باشند. بنابراین در مدت زمان های طولانی می توان از آن ها استفاده کرد بدون آن که کیفیت و زیبایی اولیه خود را از دست بدهند. خرید نیم ست های ژوپینگ هم برای خانم ها مناسب می‌باشند. این برندهای زنجیر های مردانه نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن به عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای مرد نیز استفاده نمایید.

 

— گردنبند برای خانم ها و آقایان

گردنبند نقره یا استیل را می توان هم برای هدیه تولد خانم ها و هم آقایان خریداری کرد. در خرید گردنبند استیل زنانه سعی کنید سراغ گردنبند های ظریفی بروید که به صورت روزانه قابل استفاده باشند. زیرا این گردنبندها بسیار کاربردی تر و زیباتر هستند.

گردنبندهایی دارای نگین های رنگی مانند سبز و آبی هستند برای خانم ها بسیار مناسب می‌باشند. گردنبندهای زنجیری نقره که ظرافت زیادی دارند برای آقایان زیباتر هستند. از خرید گردنبندهایی با زنجیر بسیار ضخیم خودداری کنید. زیرا این گردنبندها وزن زیادی داشته و راحت نیستند.

 

 

— گوشواره، جواهر زیبا

گوشواره می‌تواند یک ایده کادو تولد جذاب و پرطرفدار برای بانوان باشد. اگر می‌خواهید کادو تولد شما بسیار خاص باشد، سراغ گوشواره طرح جواهر نگین‌دار بروید. این مدل گوشواره ها دارای جلوه بسیار شیکی بوده و جزء کادوهای لاکچری و گران قیمت به حساب می‌آیند.

در خرید گوشواره دقت کنید که قفل آن محکم بوده و وزن آن مناسب باشد. زیرا گوشواره های بسیار سنگین می توانند در استفاده های طولانی مدت بسیار آزاردهنده باشند. گوشواره هایی که دارای آویزهای زنجیری هستند نیز بسیار زیبا و لاکچری هستند. نوع دیگری از گوشواره ها که این روزها بسیار محبوب هستند گوشواره دور گوش می‌باشند این نوع گوشواره‌ها در اکثر مدل ها بدون نیاز به سوراخ بر روی گوش قرار می‌گیرند.

 

 

 

 — جواهر خاص برای هدیه تولد

بسیاری انگشتر جواهری را هدیه خاص برای تولد مختص خانم‌ها می‌دانند. اما جالب است بدانید که انگشترهای جواهری مردانه نیز در مدل‌های بسیار شیکی موجود هستند. بنابراین اگر قصد خرید انگشتر را دارید ولی نحوه اندازه گیری سایز انگشتر آن ها را نمی‌دانید می‌توانید مقالات دیگر ما را بخوانید.

انگشتر جواهری زنانه دارای نگین های زمرد، یاقوت یا سنگ فیروزه هستند. در انتخاب انگشتر لازم است به سایز انگشتر توجه کنید. زیرا ممکن است انگشتر خریداری شده اندازه انگشتان فرد نباشد. بهتر است انگشتر نمونه ای را همراه خود ببرید.

هدیه تولد گران قیمت

— خرید ست چرم آقایان و خانم ها

ست های چرم برای کادو تولد بسیار کاربردی بوده و بهترین کادو تولد برای دختر و پسر هستند. ست های چرم شامل کیف پول، جاکارتی، کمربند، جاسوئیچی، جاکلیدی و … می باشند. البته ست های چرمی آقایان با ست های چرمی خانم ها بسیار متفاوت هستند.

می‌توانید هم از چرم طبیعی و هم از چرم های مصنوعی استفاده کنید. مهم این است که کادوی شما زیبا و کاربردی باشد. رنگ های سیاه، قهوه ای و کرمی برای آقایان مناسب هستند. می‌توانید چرم هایی به رنگ قرمز، زرشکی، بنفش، سرمه ای و کرمی را نیز برای خانم ها انتخاب کنید.

 

— محصولات دست ساز و خاص برای هدیه تولد

محصولات دست ساز نسبت به محصولات ماشینی دارای قیمت و ارزش بسیار بیشتری هستند. می توانید برای هدیه تولد یک گردنبند یا دستبند دست ساز خریداری نمایید. در بیشتر موارد امکان حکاکی روی این محصولات وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید کادو را برای فرد شخصی سازی کرده و نام او را بر روی محصول حک کنید. می‌توانید از پلاک های اسمی برای گردنبندها و دستبندها نیز بهره ببرید. محصولات دستی دارای ارزش معنوی فراوانی هستند. اگر قصد خرید گردنبند های دست ساز را دارید ابتدا سایز گردنبند را از شما میخواهند برای آشنایی با اندازه استاندارد گردنبند ها مقالات دیگر را بخوانید.

 

— خرید طلا برای هدیه تولد خانم ها

اگر می‌خواهید برای یک خانم کادو تولد گران قیمت بخرید، طلا ایده‌ای بسیار ناب و خاص است. خانم ها در هر سنی که باشند، علاقه خاصی به جواهراتی مانند طلا دارند. می‌توانید طلای سفید یا طلای زرد را برای آنان خریداری نمایید. خرید سرویس های کامل یا نیم ست های طلا در مدل‌های شیک می تواند یک کادوی خاص برای تولد باشد. البته برای آقایان نیز طلا می‌خرند اما کمتر مرسوم می‌باشد.

 

— برنامه سفر یک روزه بچینید

اگر می‌خواهد کادو تولد خاص و لاکچری هدیه دهید می توانید برنامه مسافرت یک روزه بچینید. این هدیه برای زوج ها بسیار خاص و لذت بخش است. زیرا می توانید در روز تولد، وقت خود را با هم بگذرانید و از اوقات با هم بودن لذت ببرید.

می توانید برنامه سفر را از صبح زود بچینید و تا آخر شب آن را ادامه دهید. سعی کنید ابتدا برای سفر برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا بتوانید از تمام وقت خود نهایت استفاده را بکنید. این هدیه برای عوض کردن روحیه افراد بسیار مناسب است اگر هم می‌خواهید باز هم ایده برای هدیه سالگرد ازدواج داشته باشید این مقاله به شما کمک می‌کند.

 

ایده کادو تولد ارزان

برخی از افراد فکر می‌کنند برای خرید هدیه خاص برای تولد حتما باید بودجه فراوانی را کنار بگذارند. اما جالب است بدانید که با کمترین بودجه و هزینه نیز می‌توانید یک کادوی درخور و مناسب تهیه کنید. در ادامه می‌خواهیم به معرفی بهترین کادوهای تولدی بپردازیم که با بودجه مناسب می‌توانید آنان را خریداری کنید.

 

.. هدیه تولد را ساعت انتخاب کنید

اگر قصد خرید ساعت را به عنوان هدیه برای تولد دارید ساعت کارتیر نیز دارای قیمت بسیار مناسب و استایلی بسیار شیک و خاص است. ساعت های کارتیر علاوه بر داشتن زیبایی فوق العاده، دارای قیمت بسیار مناسبی نیز هستند. کیفیت بالای ساخت این ساعت ها موجب دوام و طول عمر بالای آن ها شده است. ساعت های کارتیر هم در انواع اسپرت و هم در سبک های رسمی و کلاسیک تولید می شوند. می‌توانید هم برای خانم ها و هم برای آقایان این ساعت ها را تهیه کنید. اگر بیشتر به ساعت‌های نوع رسمی و مجلسی علاقه مندید ساعت هابلوت زنانه انتخاب مناسب و مطرحی برای کادو تولد می‌باشند.

 

 

.. هدیه تولد خاص، دستبندهای بدل، زیبا و ارزان

اگر هنوز پاسخ سوال برای تولد چی بخرم را پیدا نکرده‌اید در میان بدلیجات مختلف، خرید دستبند بدل هدیه تولد بسیار خوبی برای خانم ها و آقایان جوان هستند. دستبندها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می‌شوند. رنگ های طلایی، رزگلد و استیل جزء رنگ های پرطرفدار می‌باشند.

می‌توانید از دستبندهای اسمی هم برای کادو دادن استفاده کنید. می‌توانید اسم مورد نظر را روی دستبند حک کنید و سفارش ساختن اسم آن را بدهید. دستبند های بنگل هم می‌توانند گزینه بسیار مناسبی باشند، اگر با این مدل دستبند آشنایی ندارید می‌توانید مقاله دستبند بنگل چیست را مطالعه کنید.

 

 

.. ست های بدل برای کادو تولد

امروزه ست ها و نیم ست ها با داشتن مدل های مختلف توانسته اند با جواهرات گران قیمت رقابت کنند. برای کادو تولد خانم ها، خرید ست بدلیجات رنگ ثابت یا یک نیم ست بسیار شیک و ظریف گزینه مناسبی است. ست‌هایی که دارای نگین های رنگی می‌باشند مجلسی‌تر بوده و قیمت بیشتری دارند. به صورت کلی ست ها قیمت بیشتری از نیم ست ها دارند.

 

.. پیرسینگ های جذاب

اگر فرد مورد نظر شما یکی از هواداران پیرسینگ است پس برای او یکی تهیه کنید. می توانید با گوشواره پیرسینگ دخترانه و دردسر او را خوشحال کنید یا با خرید پرسینگ ناف، گوش یا لب که نیاز به سوراخ دارند اما جذابیت فراوانی ایجاد می کنند به علاقه خاص خود را نشان دهید.

کادو تولد چی بخرم

.. خرید پوشاک، هدیه ای خاص برای تولد

پوشاک جزء بهترین ایده های ارزان قیمت برای کادو تولد است. اگر می‌خواهید در عین خرج کردن بودجه بسیار کم، کادوی شما به چشم بیاید، بهتر است پوشاک خریداری کنید. برای خانم ها می‌توانید روسری، شال، مانتو مجلسی، لباس راحتی و … خریداری نمایید. خرید پیراهن مردانه، تیشرت، شلوار، کراوات و … برا آقایان پیشنهاد می‌شود. سعی کنید پوشاک را مناسب فصل انتخاب نمایید.

 

.. گوشواره بدل و انگشتر بدل

اگر نمی‌خواهید برای خرید هدیه تولد بودجه زیادی را خرج کنید، می‌توانید یک جفت گوشواره بدل یا یک انگشتر بدل خریداری کنید. سعی کنید سراغ بدلیجات بسیار باکیفیتی بروید که دارای رنگ ثابت و ضد خش هستند. زیرا این بدلیجات کیفیت بالایی داشته و سال های سال می‌توانند به یادگاری بمانند. کادو برای تولد باید بسته بندی خوبی داشته باشد. بنابراین بعد از خرید انگشتر استیل زنانه یا گوشواره را در جعبه مناسب و درخوری قرار دهید.

 

.. کادو تولد خاص، وسایل تزئینی 

مخصوصا اگر برای یک دختر به دنبال خرید هدیه تولد هستید خرید وسایل فانتزی و تزئینی که با آن بتواند اتاق خود را به زیبایی تزئین کند یکی از بهترین ایده‌هاست. برای این کار می‌توانید از انواع وایل استفاده نمایید از جمله مجسمه‌های کوچک فانتزی و دیوارکوب یا وسایل دست ساز دیگر.

 

.. خرید بلیط سینما برای هدیه تولد

اگر می خواهید برای همسرتان یا دوستتان یک کادو تولد خاص و ارزان قیمت خریداری کنید، بلیط سینما انتخابی خلاقانه است. با خرید بلیط سینما برای کادو تولد، می توانید ساعاتی بسیار خوش و لذت بخش را برای خودتان بسازید. این گونه سینما رفتن در روز تولد به یک خاطره خوش تبدیل می شود. بهتر است فیلمی را انتخاب کنید که مورد پسند هر دو شما باشد. زیرا این گونه لذت فیلم دیدن و سینما رفتن بیشتر می شود.

 

.. برگزاری یک جشن و دورهمی دوستانه

اگر هنوز هم پاسخ سوال کادو تولد چی بخرم را پیدا نکرده‌اید به جای خرید هدیه تولد می توانید یک جشن کوچک و یک دورهمی دوستانه جهت تولد طرف مقابلتان ترتیب دهید. مثلا می توانید یک مهمانی دوستانه ترتیب داده و یک کیک تولد ساده سفارش دهید. سپس این گونه فرد مورد نظر را غافلگیر کنید. می توانید به جای دورهمی دوستانه، یک دورهمی خانوادگی را به صورت کاملا صمیمانه برگزار کنید. مسلما این دورهمی ها می‌توانند بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی باشند.

 

.. خرید کتاب های مورد علاقه

اگر فرد مورد نظر شما به مطالعه علاقه دارد خرید کتاب می تواند بهترین کادو تولد برای او باشد. سعی کنید سبک مورد علاقه او را فهمیده و کتاب هایی در آن سبک و سیاق را خریداری نمایید. مثلا اگر فرد به کتاب های مصور علاقه دراد، می توانید سراغ کتاب های مصور معروف بروید. البته توجه داشته باشید که کتاب هایی با کیفیت چاپ بالا را خریداری کنید تا کادوی شما به چشم بیاید.

 

در خرید هدیه تولد به چه نکاتی توجه کنیم؟

توجه به علایق و سلیقه طرف مقابل:

قبل از آن که به ذکر ایده هایی برای کادو تولد بپردازیم، می خواهیم در مورد چگونگی انتخاب هدیه برای تولد صحبت کنیم. در انتخاب کادو برای تولد ابتدا باید به سلیقه، علایق و سبک طرف مقابلتان توجه کنید. زیرا برخی از افراد به طور کلی به برخی از وسیله ها علاقه ندارند و از آن استفاده نمی‌کنند. بنابراین عدم توجه به علایق فرد، کادو را برای او بلااستفاده می‌کند.

توجه به سن طرف مقابل

مورد دیگری که بسیار مهم است توجه به سن طرف مقابل در انتخاب طرح و مدل کادو است. مثلا نمی توان هدیه ای را که برای یک فرد 30 ساله مناسب است، برای یک نوجوان 15 ساله خریداری کرد. کیفیت ساخت در انتخاب کادو برای تولد بسیار مهم است. سعی کنید همیشه کادوهایی با کیفیت بالا خریداری کنید تا کادوی شما به چشم بیاید. خرید هدیه بی کیفیت می تواند حسن سلیقه شما را زیر سوال برد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *