مقالات

بهترین کادو تولد برای دختر ( +20 ایده کادو تولد دخترانه )

کادو تولد برای دختر

دختر‌ها معمولا در مناسبت های خاص با دریافت هدیه ذوق و شوق زیادی دارند. روز تولد نیز به عنوان خاص ترین روز در زندگی هر فرد به حساب می‌‌آید و یادآوری این روز به عزیزان می‌تواند نشان دهنده علاقه و ابراز محبت به اطرافیان باشد. بهترین کاری که می‌توانید در روز تولد عزیزان خود انجام دهید، گرفتن کادو و هدیه دادن آن است. به همین دلیل فرقی نمی کند که قصد خرید کادو تولد برای دختر یا پسر باشید، در هر صورت حس و حال زیبایی در فرد به وجود می‌آید که احساس ارزشمند بودن می‌کند.

کادو تولد از این نظر ارزشمند و مهم است که در ذهن طرف مقابلتان باقی خواهد ماند و همواره از آن به عنوان دلیلی برای عشق ورزی یاد می کند. انتخاب کادو تولد برای دختر یکی از حساس ترین انتخاب هاست، زیرا دارای سلایق مختلف و خاصی هستند که توجه به این نوع سلایق باعث تاثیر بیشتر در هدیه دادن خواهد شد. از طرفی دختر ها کمی هم سخت پسند هستند و معمولا برای به وجد آوردن آن ها، باید با سلایق و علایق آن ها آشنایی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین کادو تولد برای دختر بپردازیم.

ایده های خرید کادو تولد برای دختر

شاید قبل از این که گزینه ای برای خرید کادو تولد دخترانه در ذهن داشته باشید، انتخاب یک هدیه مناسب کمی سخت باشد زیرا باید پارامتر های مختلفی را در کنار هم بگذارید و متناسب با سلیقه دختر‌ یا همسر خود، خرید مناسبی داشته باشید.

توجه داشته باشید که یک کادو تولد دخترانه مناسب، به معنای گران قیمت بودن یا خاص بودن آن نیست؛ بلکه گاهی اوقات خرید یک هدیه ساده ولی متناسب با سلیقه یا هر‌ چیز دیگری که یادآور یک خاطره شیرین باشد، تاثیر دوچندانی خواهد داشت.

اگر شما هم جز کسانی هستید که به دنبال ایده کادو تولد دخترانه مثل هستید، لیست زیر می تواند یک راهنمای جامع و کلی برای انتخاب شما باشد.

 

کادو تولد دخترانه

 

  1. بهترین کادو تولد دخترانه، عروسک

عروسک یکی از وسایل مورد علاقه دخترا در همه سنین است. یک عروسک زیبا می تواند همیشه برای یک دختر جذاب و بامزه باشد. توجه به این مورد مهم است که دختر ها حتی وقتی که تعداد زیادی عروسک نیز داشته باشند باز هم با هدیه گرفتن یک عروسک خوشحال می شوند.

در‌ خرید این نوع کادو و هدیه دادن آن به دختر باید به این نکته توجه داشته باشید که کادوی شما متناسب با سن آن ها باشد. به طور مثال، اگر قصد دارید برای دختر‌ خردسال عروسک‌ بگیرید، می‌توانید شخصیت های کارتونی را مد نظر داشته باشید. در‌ مورد خرید عروسک برای دختر خانم هایی که سن بالا تری دارند، ظاهر و شکل عروسک بسیار مهم است. توجه به این موارد در هیجان زده کردن آن ها بسیار مهم است.

 

  2. کادو تولد دخترانه جذاب، پیرسینگ

گاهی اوقات دختر خانم ها با سوراخکاری قسمت هایی از بدن، وسایل زینتی مختلفی را به سطح پوست یا غضروف آویزان می کنند که به آن ها پیرسینگ می‌گویند پیرسینگ انواع مختلفی دارد که می‌توانید آن ها را تهیه کنید از جمله خرید پیرسینگ بینی، ناف، ابرو و یا گوش که یکی از انواع مدل گوشواره است.

این کار امروزه بسیار متداول و رایج شده است به گونه ای که انجام پیرسینگ در قسمت های مختلف بدن صورت می‌گیرد. و داشتن گوشواره پیرسینگ دخترانه یا پیرسینگ مناسب بینی یک امری طبیعی است.

بنابراین یک پیرسینگ زیبا و شیک می‌تواند یک کادوی مناسب برای تولد دختر نیز باشد . البته این نوع تزیینات برای همه‌ی دختر خانم ها مورد پسند نیست و باز هم باید سلیقه او را در این مورد ملاک قرار دهید. قیمت پیرسینگ نیز در مدل‌های مختلف بسیار مناسب است و می توان آن را تهیه کرد.

 

3. بهترین کادو برای دختر، خرید وسایل ضروری

بهترین کادو برای دختر می‌تواند یک خرید کامل و پاساژ گردی کامل باشد. برای اینکار دختر مورد نظر خود را به یکی از پاساژهای جذابی که می‌شناسید ببرید و برای او تا حدی سقف خرید تعریف کنید سپس اجازه دهید با خرید هر چه دوسدارد لذت کامل از این پاساژگردی ببرد.

 

4. محصولات چرمی یک کادوی تولد برای دختر لاکچری

یک ایده کادو تولد دخترانه لاکچری محصولات چرمی میباشد. از کمربند چرم گرفته تا لباس‌های چرمی هر کدام با توجه به بودجه شما می‌تواند یک هدیه جذاب برای دختر مورد نظر شما باشد که با هر بار دیدن این هدیه بسیار خوشحال شود. حتی از این ایده می‌توانید به عنوان کادو سالگرد ازدواج برای زن نیز استفاده نمایید.

 

  5. گردنبند

خرید یک گردنبند زیبا و سفارشی به عنوان کادوی تولد دخترانه می تواند خاطره بسیار شیرینی را در‌ روز تولد دختر ایجاد کند. داشتن اکسسوری های جذاب و خاص می تواند برای دختر‌ها بسیار هیجان انگیز باشد. به همین دلیل می توانید با گردنبند‌های سفارشی با طرح با مدل سلیقه ای را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که خرید گردنبند زنانه صرفا به معنای خرید جنس طلا و هزینه زیاد نمی‌باشد.

یکی از خاطره‌انگیزترین و زیباترین مدل‌های گردنبند از برند ونکلیف می‌باشد اگر بدانید ونکلیف چیست و با توجه به مفهوم این برند می‌توانید چه مفهوم زیبایی را با هدیه کردن آن به شخص مقابل برسانید در خرید آن تردید نمی کنید. بنابراین اگر قصد خرید گردنبند دارید ولی نمیدانید چه سایز گردنبند باید تهیه کنید مقالات دیگر ما را بخوانید.

 

 

  6. تابلو نقاشی

برای خرید تابلو نقاشی به عنوان کادو تولد دختر، می‌توانید سلیقه و علاقه او را در‌ خرید خود معیار قرار دهید و هدیه ای جذاب داشته باشید.

 

  7. هندزفری و هدفون

اگر به دنبال خرید وسایل دیجیتال و جانبی به عنوان کادو تولد دختر هستید، هندزفری و هدفون می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. در انتخاب این نوع کادو ها باید به رنگ، مدل و ظاهر آن ها توجه داشته باشید.

 

  8. دستبند بدل

از بین بدلیجات، دستبند بدل می‌ تواند از لحاظ زیبایی و خاص بودن بسیار مناسب باشد. دستبند های ظریف و ساده با ظاهر زیبا یک کادو تولد خاص خواهد بود. این ایده جذاب به عنوان هدیه برای دوست صمیمی هم مناسب است.

 

 

  9. خرید ساعت

ساعت مچی از وسایلی است که دارای تنوع بسیار بالا است و انتخاب ساعت دخترانه شیک برای تولد دختر می‌تواند مناسب باشد. برای این کار می‌توانید از برندهای مختلفی استفاده کنید خرید ساعت کارتیر زنانه،رولکس و باقی برندها یک انتخاب مناسب برای هدیه تولد می‌باشند. اگر بودجه کافی دارید، می توانید انواع ساعت‌های هوشمند را نیز در نظر داشته باشید.

 

 

  10. لوازم التحریر فانتزی

یکی ایده کادو تولد برای دختر بسیار جذاب لوازم التحریر فانتزی نیز از جمله وسایلی است که همواره مورد علاقه دختران قرار می گیرد و خرید و هدیه آن ها بسیار‌ مناسب است. این وسایل می تواند به صورت یک‌ پک کامل شامل انواع مختلف وسایل باشد که در رنگ های مختلف تهیه شده‌اند.

 

  11. عطر و ادکلن

عطر و ادکلن همواره جز محبوب ترین هدایا برای همه افراد بوده است و هدیه دادن آن ها به دختر در روز تولدشان نیز بسیار خوشحال کننده خواهد بود. خرید این وسایل باید با دقت زیادی همراه باشد زیرا عطر و ادکلن دارای انواع مختلف مردانه و زنانه هستند که رایحه های بسیار متفاوتی را نیز شامل می‌شوند. از این ایده به عنوان بهترین هدیه ولنتاین برای دختر نیز میتوانید استفاده نمایید.

 

 

 

 

  12. ایده کادو تولد برای دختر،  کتاب

یکی از بهترین و مناسب ترین کادو ها به همه ی افراد با هر نوع سلیقه و طرز فکری، کتاب است. برای کادو تولد دختر نیز می‌ توانید کتاب مورد علاقه او را تهیه کنید. این هدیه علاوه بر ارزش بالایی که‌ دارد، یک هدیه به صرفه نیز خواهد بود زیرا شما با کمترین هزینه ممکن می توانید یک کتاب شعر، کتاب داستان یا هر کتاب دیگری را خریداری نمایید.

در خرید کتاب باید به رده سنی آن نیز توجه داشته باشید، به طور مثال برای دختر خردسال بهترین انتخال می تواند یک کتاب داستان با شکل‌ها و‌ رنگ های مختلف باشد که در روحیه او تاثیر بسیار مثبتی ایجاد می‌کند.

 

  13. سبد گل

گل همیشه نشانه شادابی و نشاط است و هدیه دادن آن نیز ارزش بسیار زیادی دارد. به همین دلیل می توانید برای کادو تولد دختر، یک سبد گل طبیعی یا تزئینی را انتخاب کنید. انتخاب گل مورد علاقه دختر و ترکیب آن با گل های دیگر می‌تواند تاثیر بیشتری در جذابیت هدیه شما داشته باشد.

 

  14. شال و روسری

شال و روسری نیز برای دختر خانم‌ها می تواند یک کادو تولد منحصر به فرد باشد؛ البته در صورتی که علاقه ای به این نوع پوشش داشته باشند. در انتخاب شال یا روسری باید پارامتر هایی مانند در نظر گرفتن سن و سال و رنگ را در نظر داشته باشید تا کادوی مناسبی را خریداری نمایید.

 

  15. گوشواره

انواع گوشواره از کادو های فوق العاده جذاب به حساب می‌آید که در صورت داشتن بودجه کافی می‌توانید طلا هدیه دهید در غیر اینصورت می‌توانید انواع گوشواره بدل را هم به عنوان یک کادوی خاص تهیه کنید. بعضی از گوشواره معمولا به دلیل آویزان بودن به گوش ها، بسیار زیبا دیده می شود بعضی دیگر نیز به دلیل انکه حروفی از اسم شخص مقابل را به او نشان می‌دهد می تواند بسیار به یادماندنی باشد این نوع گوشواره به صورت گوشواره حروف انگلیسی و فارسی موجود است. اگر گوشواره متناسب با فرم صورت شخص را میخواهید تهیه کنید ولی نمی‌دانید چه گوشواره ای به چه صورتی میاد مقالات دیگر را بخوانید تا بتوانید خریدی هوشمدانه داشته باشید.

 

 

  16. انگشتر

انگشتر نیز از دیگر کادو های گران قیمت می تواند باشد که به عنوان یک کادوی مرسوم در روز تولد شناخته می شود. البته دقت داشته باشید که خرید انگشتر بدل باید به گونه ای باشد که کاملا مطابق با سلیقه دختر باشد تا با خیال راحت همیشه از آن استفاده کند. خرید حلقه و پشت حلقه  می‌تواند برای یک دختر بزرگسال نیز جالب توجه باشد اگر قصد خرید انگشتر را دارید ولی سایز انگشتر او را نمی‌دانید می‌توانید مقالات دیگر ما را بخوانید.

 

 

  17. گوشی موبایل

امروزه گوشی به عنوان یکی از مهم ترین وسایل الکترونیک شناخته می شود که کاربرد های بسیار زیادی دارد و می تواند پاسخ مناسبی برای سوال کادو تولد چی بخرم باشد. خرید این وسیله در روز تولد و هدیه دادن آن می تواند حس و حال فوق العاده ای را در دختر مورد نظر شما ایجاد کند؛ در صورتی که او نیاز به گوشی موبایل داشته و مدت ها در فکر خرید گوشی جدید بوده، می توانید با هدیه دادن آن در روز تولدش، ذوق و هیجان بی انتها را در چشمانش ببینید.

 

  18. پابند

پابند دخترانه  از جمله اکسسوری هایی است که برای زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا این وسایل دارای انواع و طرح های مختلفی هستند که بسیار زیبا و شیک دیده می شوند. در صورتی که دختر علاقه زیادی به این وسایل دارد، می توانید با در نظر گرفتن سلیقه او، پابند زیبا و مناسبی را به عنوان کادو روز تولد به او هدیه دهید، ممکن است ندانید اکسسوری چیست برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

  19. لوازم آرایشی یک کادو تولد دخترانه

لوازم آرایشی می تواند ایده خاص کادو تولد برای دختر باشد. این لوازم را معمولا اکثر دختر ها می پسندند و با داشتن تعداد زیادی لوازم آرایشی حس و حال خوبی به دست می آورند. برای خرید این نوع کادو تولد، می توانید سری به وسایل آرایشی او بزنید. هر وسیله ای که در لوازم آرایشی کم یا رو به اتمام بود را به عنوان گزینه مناسب انتخاب کنید.

 

  20. لباس ورزشی

لباس یا تجهیزات ورزشی از لوازم مورد نیاز برای شروع ورزش و حرکت به سمت سلامتی است. با هدیه دادن این محصولات به دختر می توانید او را به شروعی جدید تشویق کنید.

 

  21. محصولات پوستی هدیه جذاب برای خواهر

معمولا دختر خانم ها به رسیدگی کردن به پوست خود بسیار علاقه مند هستند و حساسیت های زیادی دارند. به همین دلیل خرید محصولات پوستی می تواند یک گزینه مناسب برای هدیه دادن در روز تولد باشد. از مهم ترین محصولات پوستی رایج، می توانیم به ماسک صورت، ماساژور، کرم های پوستی، ضد آفتاب و غیره اشاره کنیم. در خرید این محصولات نیز باید برند و شرکت های مورد قبول او را در نظر داشته باشید تا خرید مناسبی را انجام دهید.

 

خاص کادو تولد برای دختر

 

  22. پک لاک ناخن

در علاقه شدید دختر ها به لاک ناخن و استفاده از آن در شرایط مختلف، شکی وجود ندارد. بنابراین اگر قصد خوشحال کردن او در روز تولدش را دارید، خرید یک پک لاک ناخن می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. در انتخاب این کادو نیز باید دقت داشته باشید که رنگ هایی را خریداری نمایید که متناسب با سلیقه و نظر دختر باشد.

 

  23. کیف دخترانه

یکی از وسایل بسیار پرکاربرد و مورد علاقه دختر خانم ها، کیف دخترانه است. اگر دقت کرده باشید، دختر ها همواره به داشتن کیف های مختلف و زیبا علاقه دارند. به همین دلیل خرید این وسیله به عنوان کادو می تواند یک انتخاب درست و کاربردی باشد. این کیف ها دارای انواع مختلفی هستند که در دسته بندی های اسپرت، فانتزی، مجلسی و غیره قرار می گیرند. همچنین در انتخاب کیف دخترانه شاید بتوانیم بگوییم که مدل های رودوشی بهترین و مناسب ترین انواع کیف ها برای هدیه دادن باشند.

 

  24. سشوار

دخترا همیشه و در هر حالتی، توجه خاصی به مو های خود دارند. یکی از ابزار هایی هم که مربوط به مرتب کردن مو می شود، سشوار است. کادو دادن این وسیله در روز تولد دختر می تواند یک انتخاب مناسب برای او باشد. البته در صورتی که آن را ندارد یا تصمیم به گرفتن سشوار جدید داشته است.

 

  25. شکلات و شیرینی

یکی از اصلی ترین علاقه مندی های هر دختری، انواع شکلات و شیرینی جات است. این نوع خوراکی ها معمولا پای ثابت همه مناسبت ها هستند و می تواند یک انتخاب خاص برای کادو روز تولد دختر باشد.

شما می توانید از پک های شکلات و شیرینی به صورت جداگانه به عنوان کادو استفاده کنید و یا این که شکلات و شیرینی را به همراه گل یا وسایل دیگر به او هدیه دهید. معمولا توجه کردن به علاقه و سلیقه دختر در انتخاب انواع شکلات و شیرینی ها می تواند تاثیر بسیار بیشتری در خوشحال کردن او داشته باشد.

 

  26. ابزار موسیقی

در صورتی که دختر، خواهر یا معشوقه شما به داشتن ابزار و آلات موسیقی علاقه دارد، می توانید با هدیه دادن آن ها در روز تولدش، او را ذوق زده کنید. برای هدیه دادن ابزار موسیقی اگر شخص مورد نظر شما علاقه ای در زمینه موسیقی و آلات آن ندارد، بهتر است که گزینه دیگری را برای کادو دادن در نظر بگیرید.

به طور کلی در انتخاب کادو تولد برای دختر، مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشد، سلیقه و نظر اوست. در صورتی که مطابق با سلایق او رفتار کنید و هدیه ای مناسب خریداری کنید، تاثیر بسیار زیادی در خوشحال تر کردن دختر خواهد داشت. این موضوع ربطی به گران یا ارزان قیمت بودن کادو نیز ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *