مقالات

جدیدترین مدل گوشواره 2023 ( مدل گوشواره آویز + حلقه ای + بخیه و …)

مدل گوشواره

گوشواره نمونه ای زیبا و جذاب از اکسسوری برای خانم ها محسوب می شود. این زیورآلات از نوع طلا، نقره و بدل موجود هستند. در حال حاضر نمونه های زیادی از مدل های گوشواره و بهترین مارک ها در بازار موجود هستند که همه آنها زیبا و لاکچری می باشند. گوشواره از محبوب ترین زیورآلات است و تنوع در مدل های آن از نظر جنس و شکل ظاهری سبب شده هر فردی بتواند به راحتی مدل موردنظر خود را تهیه کند.

انواع مدل گوشواره جدید

از بین سایر جواهرات گوشواره پر تنوع ترین مدل ها را دارد. مدل گوشواره در زمان خرید برای افراد اهمیت دارد و بیشتر افراد با توجه به زیبایی و شکل ظاهری گوشواره، انتخاب خود را انجام می دهند. جدیدترین مدل گوشواره بدل شامل مدل های حلقه ای، آویز، میخی و بخیه ای می‌شود. برخی از مدل های گوشواره کاملا ساده ولی بسیار شیک هستند اما مدل های دیگر دارای نگین های ریزی می‌باشند. با وجود این که گوشواره طرفداران زیادی دارد بنابراین پیوسته انواع جدیدی از آن در قالب جنس و اندازه و مدل ساخته و روانه بازار می گردد.

 

انواع مدل گوشواره

 

انواعی از گوشواره که از جنس طلا هستند قطعا ارزش و بهای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند و اهمیت بیشتری هم برای افراد دارند. همچنین باید دانست که تمامی مدل های گوشواره که از جنس طلا و نقره هستند هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کنند. در دنیای مد امروزی شاهد رشد و پیشرفت زیاد در زمینه تولید هستیم بنابراین تولید کنندگان همواره جدیدترین مدل ها از جواهرات به ویژه گوشواره را عرضه می‌کنند.

هر یک از مدل های گوشواره زیبایی خاص خود را دارا می‌باشند و در ابعاد مختلفی هم موجود هستند. برخی از مدل های گوشواره به شکل حروف انگلیسی بزرگ هستند. گوشواره هم در مدل تکی موجود است هم در مدل های ست شده با گردنبند و دستبند وجود دارد. اگر برای هدیه دادن از ان استفاده می‌کنید می‌توانید این مدل گوشواره را با مدل انگشتر شیک ست کنید و در یک جعبه قرار دهید.

 

  • جدیدترین مدل گوشواره آویز

انواع گوشواره آویز در طرح های متنوعی موجود است که زیبایی آنها چشمگیر می‌باشد و عموما شامل دسته بندی گوشواره جواهری می‌شود. گوشواره های آویز بیشتر انتخاب افرادی هستند که دارای موهای بلند هستند. گوشواره آویز تاثیر زیادی بر روی جذابیت بیشتر استایل بانوان دارد به همین خاطر طرفداران این مدل گوشواره زیاد هستند. مدل آویز گوشوراه از تنوع بالایی برخوردار است و البته این گوشواره ها در وزن های متنوعی هم موجود هستند.

برخی مدل گوشواره آویز جدید حالت شاخه ای دارند و برخی دیگر رشته ای و زنجیری می‌باشند. گوشواره آویز شامل مدل های ساده و نگین دار می‌باشد مثلا گوشواره با حروف انگلیسی به صورت بزرگ و نگین دار است اما بعضی از گوشواره‌های آویز به صورت ساده هستند. گوشواره‌ها به دو صورت تک رنگ و دو رنگ وجود دارند. وجود الماس و یا مرواریدهای کوچک در قسمت های مختلف جدیدترین مدل گوشواره آویز جلوه متفاوت و در عین حال زیبایی به این جواهرات می دهد.

 

 

  • جدیدترین مدل گوشواره بخیه ای

از پرفروش‌ترین مدل های گوشواره باید به مدل بخیه ای اشاره کرد. این مدل از گوشواره بیشتر مناسب افرادی می‌باشد که بر روی لاله گوش آنها دو یا چند سوراخ وجود دارد. در حال حاضر جدیدترین مدل گوشواره بخیه ای در بازار حالت تزیینی دارد جذابیت و جلوه ظاهری آن فوق العاده شیک است و از ان می‌توانید به عنوان یک هدیه کوچک برای یادگاری نیز استفاده نمایید.

گوشواره بخیه ای از یک زنجیر باریک و بلند تهیه شده است که به راحتی از سوراخ گوش عبور می کند و بر روی آن یک چفت محکم و با کیفیت وجود دارد که توسط آن گوشواره بسته می‌شود. گوشواره های بخیه ای هم مانند سایر انواع دیگر از جنس فلزات مختلفی هستند که معمولاً بر روی آنها یک عنصر تزیینی وجود دارد که سبب زیبایی بیشتر گوشواره می‌شوند. مدل های گوشواره بخیه ای شامل انواع ساده و طرح دار می شوند و مناسب برای تمامی سنین مختلف می‌باشند.

  • گوشواره لاله گوش

این نوع از گوشواره جزو جدیدترین سبک ها و طرح های گوشواره محسوب می‌شود که در مدل‌ های گوناگونی وجود دارد. دقت داشته باشید که گوشواره لاله گوشی برخلاف مدل های دیگر گوشواره نیازی به سوراخ گوش ندارد بلکه از طریق شیاری که بر روی آنها وجود دارد بر روی لاله گوش قرار داده می‌شود. گوشواره مدل لاله گوشی جذابیت بسیار خاصی دارد و قابلیت ست شدن با جواهرات دیگر را دارا می‌باشد.

شما می توانید همزمان با این گوشواره از مدل های ساده دیگر گوشواره هم استفاده کنید. تنوع طرح و مدل در بین گوشواره لاله گوش بسیار دیده می‌شود به گونه ای که هر فردی می‌تواند به راحتی طرح و مدل دلخواه آن را برای خود انتخاب کند.

 

 

  • جدیدترین مدل گوشواره حلقه ای

از قدیمی ترین و محبوب ترین مدل های گوشواره باید به نوع حلقه ای اشاره کرد که در گذر زمان همیشه محبوب و مورد پسند باقیمانده است. در حال حاضر جدیدترین مدل گوشواره حلقه ای به بازار عرضه می‌‌شود تا همچنان افراد بتوانند از زیبایی این جواهرات استفاده مفید داشته باشند و این نوع گوشواره یکی از ایده های جذاب کادو تولد دختر میباشد.

گوشواره های حلقه ای دارای جنس های مختلفی هستند به خاطر اینکه از متریال‌های گوناگونی برای ساخت آنها استفاده می‌شود. طرح و مدل ساخت انواع گوشواره حلقه‌ای با هم فرق می‌کند و همین طرح‌های متنوع باعث ایجاد اختلاف در بین مدل‌های آن شده است. مدل گوشواره حلقه ای جدید همچنین دارای چفت بسیار محکمی هستند که با بستن چفت آنها این اطمینان به دست می آید که خطر باز و گم شدن آنها بسیار کم است. بدون شک هر فردی می‌تواند از بین سایر مدل های موجود از گوشواره حلقه ای زیباترین آنها را به عنوان جواهرات مورد نیاز خود تهیه کند.

 

گوشواره حلقه ای

 

  • گوشواره پیرسینگ

گوشواره پیرسینگ از مدل‌های رایج و پرطرفدار برای افراد محسوب می‌شود. این گوشواره ها در انواع طلا و بدل موجود هستند که زیبایی آن‌ها بیش از مدل‌های دیگر می‌باشد. استفاده از گوشواره پیرسینگ هم در بین خانم‌ها و هم در بین آقایان مرسوم و رایج می‌باشد به همین خاطر بازار فروش آن همیشه با استقبال مشتریان همراه است. قیمت پیرسینگ مدل گوشواره بسیار مناسب نیز می باشد.

بنابراین به طور پیوسته مدل ‌های جدیدی از آن ساخته و عرضه می‌گردد. توجه داشته باشید که مدل‌ های متنوع پیرسینگ گوش دخترانه علاوه بر گوش مناسب برای استفاده در قسمت ‌های دیگر بدن مانند لب و ناف و حتی بینی هم هستند. به طور کلی استفاده از گوشواره پیرسینگ فراوان است و ظاهر شیک و جذاب آنها باعث شده است که مورد توجه بسیاری از افراد واقع شوند. علاوه بر بحث زیبایی بسیاری از افراد از پیرسینگ به خاطر نمادها و باورهایی که دارند استفاده می‌کنند. هر نوع پیرسینگ چه برای گوش و چه برای بینی معنای خاصی دارد در مقاله ” پیرسینگ بینی نشانه چیست؟ ” در مورد معنای آن صحبت کرده ایم.

 

گوشواره پیرسینگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *