مقالات

برای سالگرد ازدواج چی بخرم؟ ( ایده کادو سالگرد ازدواج برای مرد و زن )

هدیه سالگرد ازدواج

گرفتن کادو و هدیه دادن به عزیزان یکی از رسم هایی است که در بین جوامع مختلف رواج دارد. این کار به جهت قدردانی و تشکر از حضور و همراهی شریک زندگی در تمام لحظات می‌باشد.

در این بین، هدیه سالگرد ازدواج برای زن و مرد از اهمیت و ارزش بالا تری برخوردار است. این روز در تقویم تمام زوج ها به عنوان روز یکی شدن و آغاز زندگی مشترک به حساب می‌آید و یادآوری کردن آن با دادن کادو می‌تواند ارزش بسیار بالایی برای شریک زندگی شما داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی چند ایده کادو سالگرد ازدواج برای زن و مرد بپردازیم؛ پس تا پایان ما را همراهی کنید.

 

ایده کادو سالگرد ازدواج برای زن

ایده هدیه سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج یکی از خاص ترین روز ها برای زوجین است و یادآوری این روز می‌تواند حس قدردانی از شریک زندگی را منتقل کند. یادآوری کردن این روز می‌تواند به صورت های مختلف انجام شود؛ اما دادن کادویی مناسب می‌تواند بهترین گزینه باشد. این کار علاوه بر این که جذابیت و شور و اشتیاق بیشتری را به رابطه شما می‌بخشد، باعث می‌شود که به شریک زندگی خود این پیام را منتقل کنید که عشق و علاقه ی شما به او بی نهایت است.

کادو سالگرد ازدواج برای زن اهمیت بیشتری دارد و انتخاب هدیه ای مناسب می‌تواند در تحکیم رابطه ای مداوم موثر باشد. خانم ها معمولا حساسیت های بیشتری دارند و از این رو همواره انتخاب یک کادو مناسب در روحیه و عشق و علاقه ی آن ها تاثیر به سزایی دارد. در ادامه به برخی از ایده های مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج برای زن می‌پردازیم.

  • دستبند یک کادوی سالگرد ازدواج به یادماندنی

از بهترین کادو های مناسب سالگرد ازدواج برای زن می‌توانیم به دستبند استیل اشاره کنیم. دستبند های زنانه دارای مدل های متفاوتی هستند و می‌توانید بر اساس سلیقه همسر خود، بهترین دستبند را انتخاب نمایید. معمولا این وسایل دارای شکل و طرح های مختلفی هستند و با ظرافت خاصی که دارند، برای خانم ها بسیار مناسب می‌باشند. دستنبد های با طرح قلب یا هر طرح فانتزی دیگری از جذاب ترین مدل ها می‌باشد. مدلی که این روزها بیشتر باب میل خانم ها است دستبند بنگل می‌باشد که در انواع نقره، برنجی، استیل و بدل ساخته می شود. اگر با این مدل دستبند آشنایی ندارید می‌توانید مقاله بنگل چیست را مطالعه کنید.

 

 

  • گوشواره

همه ی ما می‌دانیم که خانم ها علاقه ی بسیار زیادی به زیورآلات دارند. در چنین مواقعی چه هدیه ای مناسب تر از یک جفت گوشواره زیبا برای هدیه دادن به همسر؟ گوشواره ها علاوه بر ارزش مادی و معنوی بالایی که دارند، به دلیل شکل خاص و همچنین نحوه قرار گیری آن ها، به عنوان یک ابزار اصلی برای انتقال عواطف و احساسات عمل می‌کنند. اگر قصد خرید کادوی سالگرد ازدواج لاکچری برای همسر خود را دارید ایده گوشواره را از دست ندهید. اگر نمی‌دانید چه گوشواره ای به چه صورتی میاد مقالات دیگر را بخوانید تا بتوانید خریدی هوشمدانه داشته باشید.

این زیورآلات کوچک بر لاله گوش آویزان می‌شوند و از این نظر همیشه حس قدردانی و ابراز علاقه در طرفین به وجود می‌آید. به همین خاطر است که گوشواره می‌تواند یک هدیه مناسب برای لمس روح شریک زندگی تان باشد. مدل گوشواره در انواع متفاوت می‌باشد از پیرسینگ گوش گرفته تا گوشواره های ساده و نگینی یا گوشواره های مجلسی آویز دار می توانند یکی از انتخاب های شما باشند. همچنین گوشواره لاله گوش نیز می تواند برای هدیه سالگرد ازدواج موجب خوشحالی همسر شما شود.

  • گردنبند 

از دیگر زیورآلاتی که می‌تواند به عنوان یک کادو مناسب سالگرد ازدواج برای زن باشد، گردنبند استیل زنانه خواهد بود. گردنبند نیز از انواع جواهرات و زیور آلاتی است که می‌تواند از جنس طلا یا نقره باشد. این هدیه می‌تواند در یک گزینه مناسب برای خانم های مشکل پسند باشد؛ چرا که هیچ خانمی با دیدن یک گردنبند زیبا نمی‌تواند عواطف و علاقه ی خود را پنهان کند.

یک ایده جالب و خاطره انگیز در مورد کادوی گردنبند می‌تواند حک کردن اسم شریک زندگی تان بر روی آن باشد. این کار تاثیر بسیار بیشتری دارد و ارزش کادو دادن را چند برابر می‌کند. (برای تشخیص کد های درج شده بر روی زیورالات از بدل باید حتما با کد های درج شده آشنایی داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کد روی بدلیجات این مقاله را بخوانید.)

  • پیرسینگ 

بعضی از خانم ها علاقه زیادی به استفاده از انواع پیرسینگ بر روی صورت و بدن خود دارند. چه چیزی بهتر از این که برای هدیه سالگرد ازدواج با خرید پیرسینگ مورد علاقه او، همسرتان را خوشحال کنید. پیرسینگ ها در انواع مختلف پیرسینگ لب، بینی، ابرو و ناف وجود دارد.

هر نوع از پیرسینگ نیز مدل ها و طرح های گوناگون و زیبایی دارد.خرید پرسینگ بینی به دلیل زیبایی بیشتری که دارد بیشتر در بین خانم ها رایج است اگر همسر شما یکی از طرفداران پیرسینگ است تنوع بالایی برای خرید دارید.از بین این هدیا ممکن است به‌دنبال بهترین مارک بدلیجات رنگ ثابت باشید که در این مقاله به شما راهنمایی کرده‌ایم.

  • ساعت مچی

خرید ساعت زنانه جدید از بهترین انواع اکسسوری ها می‌باشند که هدیه دادن آن ها در سالگرد ازدواج یک ایده فوق العاده است. در صورتی که بودجه کافی در اختیار دارید می‌توانید ساعت گس زنانه نگین دار و سایر برندهای قیمتی را به عنوان کادو انتخاب کنید؛ اما در غیر این صورت می‌توانید از مدل های ساده و شیک برای ابراز علاقه به همسر خود استفاده کنید.

مزیتی که در این نوع کادوی سالگرد ازدواج برای زن وجود دارد این است که همسرتان با هر بار نگاه کردن به ساعت مچی خود، به یاد شما می‌افتد و خاطره شیرین روز ازدواج و یادآوری کردن سالگرد آن زنده می‌شود. ساعت مچی می‌تواند یک ایده مناسب برای هدیه دادن باشد از این ایده جذاب به عنوان کادو تولد برای دختر هم می‌توانید استفاده کنید.

 

 

  • سبد گل

گل‌ها همیشه ابزاری برای انتقال عواطف در بین عاشقان بوده است. به همین دلیل کادو سالگرد ازدواج برای زن می‌تواند یک سبد گل زیبا باشد. در مورد این نوع کادو ها نکات مختلف وجود دارد؛ به طور مثال شما می‌توانید یک سبد گل از گل های مورد علاقه همسر خود را انتخاب کنید. اگر هم گل خاصی را در نظر ندارید، گل رز می‌تواند یک گزینه بسیار عالی باشد. خرید یک سبد گل رز مصنوعی و زیبا خاطره یک روز شیرین و به یاد ماندنی در بهترین روز زندگی را بسیار شیرین تر می‌کند. این ایده برای ولنتاین نیز بسیار مناسب است و از آن به عنوان ایده هدیه ولنتاین برای دختر نیز میتوانید استفاده نمایید.

 

  • قرار عاشقانه، به یاد موندنی ترین کادو سالگرد برای همسر زن 

ایده کادو سالگرد ازدواج برای زن

یک قرار عاشقانه دو نفره نیز می‌تواند یک کادوی خاص و منحصر به فرد برای همسرتان باشد. البته این قرار عاشقانه می‌تواند با غافلگیر کردن نیز همراه باشد. به طور مثال می‌توانید با یک شاخه گل و یا حرف هایی که یادآور اولین قرار عاشقانه باشد بسیار ارزشمند خواهد بود.

در این مورد فراموش نکنید که مکان قرار عاشقانه شما تاثیر بسیار زیادی در شاد کردن همسرتان خواهد داشت. قرارتان را در جایی هماهنگ کنید که اولین بار در آن مکان یکدیگر را دیده اید و یا چیز هایی از این قبیل که تداعی کننده بهترین خاطرات دو نفره است، اگر هم دنبال ایده برای کادو تولد هستید این مقاله بیشتر به شما کمک می‌کند.

  • لوازم آرایش

اگر در انتخاب هدیه سالگرد ازدواج برای همسر خود دچار سردرگمی شده اید، لوازم آرایشی می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این هدیه به عنوان یک هدیه خانمانه به حساب می‌آید و همه ی خانم ها نیز به آن علاقه دارند زیرا جز وسایلی است که خانم ها در طول زندگی به صورت کم یا زیاد از آن ها استفاده می‌کنند و جنبه زیبایی دارد.

بهترین کار قبل از خرید لوازم آرایشی این است که به سراغ وسایل آرایشی همسرتان بروید و چه نوع لوازم آرایشی را بیشتر استفاده می‌کند. یا این که چه نوع وسیله ای در بین لوازم آرایشی او کم می‌باشد و با خرید آن، حس خوبی را منتقل کنید. خرید این نوع کادو ها در سالگرد ازدواج بهترین زمان ممکن می‌باشد. شما می‌توانید با خرید یک رژ قرمز یک خاطره همیشگی از سالگرد ازدواجتان را به وجود آورید. این ایده می‌تواند مناسب هدیه یرای دوست صمیمی هم باشد.

  • لوازم مراقبتی پوست و مو

خانم بیشتر از آقایان به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و از لوازم مراقبتی مختلفی نیز استفاده می‌کنند. به همین دلیل خرید لوازم مراقبتی پوست و مو می‌تواند یک انتخاب ایده آل برای هدیه مناسب سالگرد ازدواج باشد. البته در این مورد نیز باید دقت کنید که چه نوع لوازم مراقبتی برای همسرتان مناسب است و یا این که از چه محصولاتی بیشتر استفاده می‌کند.

 

  • انگشتر

آیا علاقه مندید مثل الماس برای همسر خود بدرخشید؟ یک انگشتر به او هدیه کنید تا همیشه شما را پیش چشمانش داشته باشد. انواع انگشتر تنیسی ، رینگ های متفاوت طلا، بدل و انگشتر استیل فرصت های بسیار زیادی را برای هدیه دادن در اختیار شما قرار داده است.

 

  • ادکلن

عطر و ادکلن از کلاسیک ترین هدایایی است که در بین زوجین طرفداران زیادی دارد و مخصوص جنس خاصی هم نیست. هر کسی با گرفتن یک ادکلن خوشبو خوشحال می‌شود؛ هدیه دادن آن در روز سالگرد ازدواج نیز ارزش معنوی بسیار بالا تری خواهد داشت.

در انتخاب ادکلن باید به نوع رایحه و تناسب داشتن آن با سلیقه همسرتان دقت داشته باشید. از آن جایی که ادکلن ها دارای انواع زنانه و مردانه هستند، باید نوع آن را نیز مورد توجه قرار دهید.

  • کیف و کفش چرم کادوی سالگرد ازدواج لاکچری

اگر تمایل دارید که یک هدیه خاص و لاکچری برای همسرتان بخرید پیشنهاد ما به شما این است که یک ست کامل چرم اصل می‌تواند انتخابی جذاب باشد و برایتان استایلی فوق العاده بسازد. کیف و کفش چرم می‌تواند یک انتخاب مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج برای زن باشد که نشان دهنده این است که واقعا به او اهمیت میدهید.

  • محصولات برند ونکلیف

یکی از برندهای مطرح تولید زیورآلات برند ونکلیف می‌باشد که یکی از برندهای لوکس فرانسوی با محصولات خاص و جذابیت بالا است. این محصولات در بین خانم‌ها بسیار معروف می‌باشد بنابراین با خرید ست یا یک تیکه از محصولات این برند می‌توانید یک هدیه بی نظیر برای همسر خود تهیه نمایید. اگر هنوز با ونکلیف آشنا نیستید در مقاله ونکلیف چیست بیشتر در مورد این برند و محصولات ان بخوانید.

 

ایده کادو سالگرد ازدواج برای مرد

 

ایده کادو سالگرد ازدواج برای مرد

 

با توجه به این که روحیات و احساسات آقایان با خانم ها متفاوت است، باید در انتخاب کادوی مناسب برای آقایان در سالگرد ازدواج دقت داشته باشید. علاوه بر این، به سن و علایق شخصی همسر خود نیز توجه داشته باشید. آقایان معمولا دارای روحیات یکسانی نیستند و باید به استثنائات اخلاقی همسر خود برای گرفتن کادو سالگرد ازدواج توجه نمایید. در ادامه به بهترین کادو سالگرد ازدواج برای مرد می‌پردازیم.

  • ساعت مچی لاکچری ترین هدیه سالگرد ازدواج برای مرد 

ساعت مچی یکی از اکسسوری های مورد علاقه و محبوب آقایان است که تاثیر زیادی هم بر ظاهر و آراستگی آن ها خواهد داشت. خرید ساعت کارتیر، ساعت گس، رولکس و.. برندهای مطرح در ساعت هستند. شما می‌توانید با خرید یک ساعت مچی زیبا، عشق و علاقه خود را به همسرتان بروز دهید. ساعت های مچی دارای مدل های مختلف از برندهای مختلفی هستند که قیمت های بسیار متفاوتی هم برای آن ها وجود دارد و به راحتی با حلقه ست استیل رنگ ثابت مردانه ست می شود. بنابراین در صورت توان می‌توانید از برند های قیمتی و لوکس و یا مدل های ساده و ارزان استفاده کنید؛ چرا که این هدایا دارای ارزش معنوی بیشتری هستند.

  • کنسرت

خرید بلیط کنسرت نیز می‌تواند یک کادو برای روز مرد باشد. در این مورد می‌توانید کنسرت خواننده مورد علاقه همسرتان را رزرو کنید و در روز سالگرد ازدواجتان با هم در آن شرکت کنید. این کار علاوه بر این که خاطره یک بیرون رفتن دو نفره و عاشقانه را رقم می‌زند، به معنای توجه به علایق و روحیات شریک شما نیز خواهد بود.

  • کتاب

کتاب همیشه یک کادوی با ارزش برای هر مناسبی می‌باشد و برای سالگرد ازدواج نیز می‌تواند ایده مناسبی باشد. شما می‌توانید یک کتاب عاشقانه و جذاب را برای همسر خود انتخاب کنید و یا این که یک رمان معروف را به او هدیه دهید. البته در انتخاب کتاب نیز نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید؛ به طور مثال با توجه به علایق همسر خود کتاب خریداری کنید و کتابی را به او هدیه دهید که مشتاق خواندن آن باشد. ظاهر کتاب نیز تاثیر زیادی در انتقال مفاهیم معنوی دارد. کتابی را انتخاب کنید که دارای رنگ و طرح های زیبا و شیکی باشد.

  • ادکلن

ادکلن ها به دلیل ماندگاری ای که دارند، می‌توانند از بهترین ایده های انتخاب کادو سالگرد ازدواج باشند. با هدیه دادن ادکلن به همسر خود، همسرتان با هر بار استفاده از آن، به یاد شما می‌افتد و خاطره این روز شیرین برایش تداعی می‌شود. در انتخاب ادکلن مردانه برای همسر خود نیز باید دقت داشته باشید که متناسب با علایق و تیپ شخصیتی او باشد.

 

  • سفر هیجان انگیز یک کادوی سالگرد ازدواج فراموش نشدنی

 

کادوی سالگرد ازدواج

 

پیشنهاد یک سفر هیجان انگیز و منحصر به فرد نیز از ایده های مناسب برای کادوی سالگرد ازدواج است. این مورد می‌تواند کمی متفاوت تر باشد زیرا باید انتخابی داشته باشید که خاص و هیجان انگیز باشد. به طور مثال سفری را پیشنهاد دهید که تا به حال آن را تجربه نکرده اید و یا این که جایی را انتخاب کنید که مورد علاقه همسرتان باشد. در انتخاب چنین مواردی، باید سلیقه همسرتان را در اولویت قرار دهید؛ زیرا شما این پیشنهاد را به عنوان کادوی سالگرد ازدواج داده اید.

  • ست چرم هدیه مناسب سالگرد ازدواج 

ست چرم از کادو های لاکچری و زیبایی است که برای سالگرد ازدواج بسیار مناسب خواهد بود. معمولا آقایان به ست های چرم و زیبا علاقه ی شدیدی دارند. این ست می‌تواند شامل کمربند و کیف پول چرم باشد که ظاهری شیک و زیبا دارند.

  • انگشتر

خرید انگشتر برای آقایان شاید اندکی غیر عادی و غیر معمول به نظر برسد اما با تهیه یک انگشتر برای همسرتان می‌توانید چیزای شگفت انگیزی را به او بگویید با توجه به آن که معنای انگشتر در هر انگشت متفاوت است انگشت وسط نماد افراد جسور می باشد به همین دلیل با خرید انگشتر برای این انگشت می توانید به نوعی جسور بودن او را یادآوری کنید.

  • ماساژور

ماساژور هم می‌تواند یک کادوی منحصر به فرد متفاوت برای سالگرد ازدواج باشد که آقایان به آن علاقه ی زیادی نشان می‌دهند. البته این نوع کادو ها باید با در نظر گرفتن سلیقه ی همسر نیز همراه باشد. شما می‌توانید ماساژوری را به عنوان کادوی سالگرد ازدواج در نظر بگیرید که همسرتان به آن علاقه دارد و یا این که قصد خرید آن را داشته است.

  • کنسول بازی

همه ی ما می‌دانیم که آقایان به بازی های کامپیوتری علاقه ی زیادی دارند و این علاقه هیچ ربطی به سن و سال یا شرایط آن ها نخواهد داشت. با توجه به این موضوع، می‌توانیم بگوییم که خرید یک کنسول بازی و هدیه دادن آن در سالگرد ازدواج می‌تواند هدیه ای منحصر به فرد و ایده آل برای آقایان باشد. البته بعضی آقایان هم به انجام چنین بازی هایی علاقه ندارند و باید این موارد را هم در نظر داشته باشید.

  • لوازم هوشمند

لوازم هوشمند نیز از جمله وسایلی است که آقایان به داشتن آن ها خیلی علاقه دارند و یک ایده کادو برای سالگرد ازدواج مناسب است. این لوازم می‌تواند شامل گوشی تلفن همراه و یا ساعت های هوشمند مختلف باشد. اگر چه این نوع کادو شاید با قیمت های بالایی همراه باشد؛ اما در صورتی که بودجه کافی برای آن را دارید، می‌تواند یک گزینه ایده آل باشد. در هر صورت، انتخاب کادویی مناسب با روحیات و علایق همسر در سالگرد ازدواج جنبه قدردانی از شریک زندگی شما را دارد که با چنین وسایلی می‌توانید عشق خود را بروز دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *