مقالات

کادو تولد برای دوست صمیمی دختر + پسر ( ایده های جدید کادو برای دوست )

کادو برای تولد دوست

شاید فکر کنید که هدیه گرفتن از این و آن خیلی جذاب باشد. اما جذاب تر زمانی است که شما بتوانید به دوست صمیمی خود، هدیه دهید. این اتفاق مطمئنا هر دوی شما را خوشحال می کند.

کادو تولد برای دوست صمیمی دختر یا پسر، کسی که از صمیم دل دوستش دارید و برای شما مهم است شما را شاد خواهد کرد. مطمئن باشید این شادی را با هیچ چیز عوض نمی کنید. اگر هدیه شما خاص باشد، تا ابد در ذهن او ماندگار خواهید شد. هم شما و هم کادوی شما. پس سعی کنید برای خرید کادو تولد برای دوست صمیمی خود، ایده ای نو و تازه در نظر بگیرید.

خیلی جذاب و به یاد ماندنی است که در انتخاب کادو تولد برای دوست خود، نهایت خلاقیت و ایده را بکار بگیرید تا جذاب تر به نظر بیایید. ما در اینجا قصد داریم تا چند مورد مناسب برای هدیه را نام برده و ایده های جذاب برای هدیه دادن آنها به دوست تان را بررسی کرده و بهترین آن را به شما بگوییم.
پس با ما همراه باشید.

ایده های خرید هدیه کادو برای دوست

>> خرید ماگ

هدیه برای دوست هر چیزی می تواند باشد اما باید بپذیریم که چند سالی است ماگ و لیوان های بسیار زیبایی برای هدیه دادن وجود دارد که می تواند بسیار ایده خوبی باشد.

برای خرید ماگ یک ایده جالب وجود دارد. می توانید بهترین عکس او را روی ماگ چاپ کنید. و یا اگر دوست شما از چیزی خوشش می آید، می توانید تصویر آن را روی ماگ بزنید. این کار توسط موسسات و دفاتر چاپ و تبلیغاتی به راحتی قابل انجام است. ماگ های دست ساز و طرح سنتی نیز که این روزها بسیار باب شده می تواند برای دوست شما هیجان انگیز باشد.

>> خرید ست گردنبند بدل

خرید ست به عنوان کادو برای دوست، ایده خوبی است اما پیش از آن مطمئن شوید که دوست شما با بدلیجات میانه ی خوبی داشته باشد. برخی از دخترها دوست ندارند از بدل استفاده کنند. برخی نیز هنگام استفاده از بدلیجات به دلیل حساسیت پوستی، دچار مشکلات اگزمایی می شوند. اگر دوست شما از این دست افراد نیست و مطمئن هستید که از گردنبند و ست بدل استقبال می کند انواع گردنبند از جمله گردنبند رولباسی استیل می تواند هدیه خوبی باشد. در نظر داشته باشید گردنبند در سایز های مختلفی وجود دارد اگر با سایز گردنبند ها آشنایی ندارید مقالات دیگر را بخوانید.

ست ها انواع مختلف دارند و حتی می توانید از هر تکه به صورت مجزا نیز استفاده نمایید انواع گوشواره بدل یا گردنبند به تنهایی نیز می توانند هدایای شیکی باشند. فراموش نکنید که اگر دوست شما خیلی جزئی بین و با ظرافت های خاص است، ست انتخابی شما دارای بافت ریز در زنجیر و بقیه متعلقات آن داشته باشد. اما در صورتی که دوست شما از نقش های درشت استقبال می کند، از این مدل خریداری کنید. اگر با کد روی بدلیجات آشنایی ندارید حتما قبل از اینکه هدیه خود را خریداری کنید به این موضوع توجه داشته باشید.

>> لوازم آرایش

خانم ها همیشه از لوازم آرایش استقبال می کنند. لوازم آرایشی و بهداشتی مانند  و ادکلن، انواع کرم مراقبتی یا رژ لب، ریمل و سایه، همگی از هدیه های جذاب و خاص به حساب می آیند. اگر از نظر مالی مشکلی ندارید و می توانید یک پک لوازم آرایشی شامل تمام این موارد را خریداری کنید و به دوست خود هدیه کنید، مطمئن باشید شما برای او جایگاه بسیار ویژه ای در زندگی پیدا خواهید کرد. خانم ها با لوازم آرایشی و هدیه در این زمینه، خیلی زود ارتباط برقرار کرده و شیفته شما می شوند.

>> انگشتر

انتخاب انگشتر بدل زنانه نیز می تواند یک هدیه زیبا و به یاد ماندنی برای دوست شما باشد. انواع انگشتر جواهری زنانه  و انگشتر های مدل آغوش دخترانه که این روزها به شدت ترند هستند می توانند برای هدیه دادن بسیار مناسب باشند. بنابراین اگر قصد خرید انگشتر را دارید ولی سایز انگشتر زنانه را نمی‌دانید می‌توانید مقالات دیگر ما را بخوانید.

>> پیرسینگ

یکی از بهترین کادو ها به عنوان هدیه برای دوست صمیمی خود می تواند خرید پیرسینگ باشد انواع پیرسینگ در فروشگاه ها وجود دارد. پیرسینگ بینی رایج ترین پیرسینگ در بین دختران است و پیرسینگ گوش تا حدودی می تواند یک هدیه مناسب برای پسران نیز به حساب بیاید. در خرید انواع پیرسینگ از جمله پیرسینگ لب، ابرو، بینی و غیره به ضد حساسیت بودن آنها لازم است توجه نمایید.

بعضی از افراد استفاده از پیرسینگ را دوسدارند ولی تمایل به سوراخ کردن بخشی از بدن خود ندارد برای هدیه به این افراد میتوانید خرید پیرسینگ بینی بدون سوراخ را به عنوان هدیه انجام دهید.

>> قاب عکس از تصاویر شخصی

کادو برای رفیق

دخترها دوست دارند عکس های زیبای خود را همیشه ببینند. اگر دقت کنید بسیاری از خانم ها دائما با گوشی موبایل خود در حال سلفی گرفتن هستند. شما می توانید از این ایده جذاب استفاده کنید و کادو برای دوست خود تهیه کنید.

می توانید از او درخواست کنید تا مجموعه ای از عکس های سلفی یا آتلیه ای خود را در اختیار شما بگذارد. شما با انتخاب چند تا از بهترین عکس های او می توانید یک قاب عکس جذاب فانتزی یا قاب کلاسیک برای او درست کنید و به عنوان هدیه روز تولد به او کادو بدهید. این کار، یکی از جدیدترین ایده هایی است که هر دختری را خوشحال می کند.

>>  بنگل

اگر به دنبال کادو برای دوست صمیمی دختر هستید، دستبندهای بنگل یا دستبند بدلیجات، انتخابی شیک و جذاب خواهد بود. این دستبند توسط زنان هند و نپال و خانم های جنوب غرب آسیا به شکل یک سنت دیرینه استفاده می شود. اگر با این مدل دستبند آشنایی ندارید می‌توانید مقاله بنگل چیست را مطالعه کنید.

در بازار ایران دستبند استیل زنانه و نقره طرفداران خود را دارد. می توانید یکی را به انتخاب خود تهیه کنید و به عنوان کادو برای دوست به او بدهید. در خرید این کادو دقت به خرج دهید که انواع مختلفی از آن در بازار وجود دارد.

برخی بسیار ساده هستند و برخی نیز دارای طرح و شکل های خاصی هستند. می توانید به جای قرار دادن آن در یک جعبه ساده آن را در یک سبد گذاشته و دور ان را پر از گل و شکلات کنید. دختر خانم ها معمولا از شکلات و گل های با رنگ های تند و تیز مانند قرمز، استقبال بیشتری می کنند. در کنار دستبند نیز می توانید انگشتر بدل ست دستبند را بگذارید تا هم ارزش هدیه خود را بیشتر کنید و هم جذابیت آن را دو چندان.

>> لباس

خرید لباس برای کادو دادن، ایده‌ی تازه‌ای نیست اما می‌توان در خرید آن سلیقه به خرج دهید و یک لباس شیک و جذاب برای دوست خود انتخاب کنید. ناگفته نماند که اگر خبر داشته باشید که دوست شما از چه لباسی استقبال می کند و یا به چه چیزی در حال حاضر نیاز دارد، تصمیم بهتری می‌توانید بگیرید. در ضمن دوست شما حسابی سورپرایز خواهد شد.

>> ست ورزشی

کادو برای دوست صمیمی

اگر به دنبال کادو برای دوست خود هستید و یک دوست ورزشکار یا علاقه مند به ورزش دارید، می توانید ست ورزشی زیبایی تهیه کرده و به او هدیه کنید. در صورتی که دوست شما ورزشکار است، ست ورزشی به او هدیه کنید که با کفش ورزشی او مطابقت دارد و یا دست کم از رنگ آن خوشش بیاید. این ایده می‌تواند مناسب کادو تولد برای دختر هم باشد.

>> خرید ساعت مچی

ساعت زنانه جدید انواع مختلفی در بازار دارند که هر کدام مختص سلیقه خاصی هستند. برخی از ساعت‌‌های مچی چند موتوره هستند و برخی نیز کاملا دیجیتال هستند. معمولا خانم‌هایی که ساعت روی مچ خود می‌بندند، ساعت خود را با استایل خود ست می‌کنند. اگر دوست شما استایل اسپرت دارد، یک ساعت مچی دیجیتال جدید به او هدیه دهید. اگر از استیل کلاسیک یا تیپ رسمی استفاده می‌کند یک ساعت تک موتوره کوچک و ظریف بیشتر او را خوشحال می‌کند می توانید همچنین از ساعت نگین دار نیز یک گزینه مناسب برای هدیه می باشد.

خرید ساعت مچی برای کادو تولد دوست، یک گزینه بسیار خاص است. سعی کنید ساعت مچی انتخابی شما، جعبه داشته باشد. یا لااقل یک جعبه زیبای شیک و کادویی برای آن تهیه کنید. هر چقدر در کادو کردن این هدیه سلیقه به خرج دهید، به همان میزان کادوی شما خاص جلوه می کند. این ایده جذاب هم می‌تواند به عنوان کادو سالگرد ازدواج مناسب باشد.

>> کتاب

کادو برای دوست صمیمی دختر

کتاب هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. با اینکه دنیای کتاب و کتابخوانی شکل دیجیتال به خود گرفته است، اما باز هم هدیه کردن یک کتاب، می‌تواند سورپرایز خوبی برای دوستان اهل مطالعه باشد. اگر دوست شما اهل کتاب و کتاب خوانی است، اصلا سراغ سایر گزینه‌ها نروید. مطمئن باشید کادوی کتاب، بهترین ایده کادو برای دوست صمیمی شما است.

>> عروسک

ایده عروسک برای کادو دادن، ایده‌ای فانتزی است. روز تولد یا ولنتاین، می تواند روز مناسبی برای این هدیه باشد. دخترها هر چقدر هم که بزرگ باشند، باز هم علاقه خاصی به عروسک دارند.

اگر عروسک انتخابی شما از نوع خرس باشد، ایده جالبی است. دخترهای احساساتی و دخترهایی که همیشه جای خالی یک نفر در زندگی را حس می کنند، از عروسک های خرسی بزرگ بیشتر استقبال می کنند. دخترهای تک فرزند دوست دارند خرس بزرگ داشته باشند. از دادن این هدیه هرگز پشیمان نمی‌شوید.

>>گل

کادو برای تولد دوست

هر ایده ای جهت کادو برای دوست داشته باشید، بد نیست در کنار آن یک شاخه گل یا یک سبد پر از گلبرگ گل قرار دهید. گل همیشه نشان از دوست داشتن، عشق و محبت و علاقه دارد. البته در انتخاب رنگ و نوع گل نیز باید دقت کنید. گل می تواند یک کادو یا یک هدیه باشد و حتی در کنار ان هیچ کادوی دیگری وجود نداشته باشد. گل خلاصه ترین پیام و کادو برای دوست صمیمی دختر است.

>> پک خوراکی

اگر دوست شما عاشق خوراکی است است، هیچ چیزی به جز یک پک خوراکی خوشمزه که شامل شکلات‌های کاکائویی و سایر تنقلات باشد، او را خوشحال نمی‌کند. سعی کنید از این ایده برای هدیه دادن استفاده کنید. کادو تولد برای دوست می‌تواند فقط یک پک خوراکی خوشمزه باشد و یا از این پک در کنار سایر هدایه ها استفاده شود.

>> گوی، ایده کادو تولد برای دوست

گوی‌های موزیکال و غیر موزیکال از گذشته تا به امروز جزء هدیه‌های خاص به حساب می‌آمده است. گوی های موزیکال انواع مختلفی دارند. برای خرید این کادو باید دقت کنید که دوست شما از چه چیزی لذت می برد. گاهی نگاه به یک گوی که در وسط آن یک عروسک تنها باشد برای او جذاب است. برای برخی فقط یک کلبه برفی وسط جنگل، حرف برای گفتن دارد. خلاصه سلیقه‌ها متفاوت است. اما در کل ایده جالبی برای کادو دادن است.

>> جعبه جواهرات

جعبه جواهرات یکی از هدایای خاص و مورد نیاز برای یک دختر خانم است زیرا عموما دختران زیورآلات و اکسسوری های مختلفی استفاده می کنند که لازم است آنها را در یک جعبه قرار دهند(اگر نمیدانید معنی اکسسوری چیست این مقاله به شما کمک می‌کند.) اگر مسئله هزینه برای شما مطرح نیست می‌توانید یک ساعت گس زنانه نگین دار تهیه کنید آن را در یک جعبه جواهرات زیبا قرار دهید و در باکس آن را در میان پوشال ها و لوازم تزئینی دیگر بگذارید.

>> عینک آفتابی

یکی از شیک‌ترین و جذاب ترین هدیه‌های مناسب برای دوست و رفیق شما خرید عینک افتابی می‌باشد. با توجه به استایل و نوع علاقه دوستتان می‌توانید انواع عینک آفتابی را برای او تهیه کنید.

اگر دوستانی با علاقه به طبیعت دارید می‌توانید فرم عینک چوبی تهیه کنید اگر دوستانی برای سلیقه‌ی ترند دارید می توانید یکی از مدل عینک‌های به روز را تهیه کنید.

>> صندل

صندل های خانگی یا مناسب بیرون نیز یک ایده کادو تولد برای دوست صمیمی دختر می‌تواند باشد. صندل های خانگی در طرح‌های عروسکی و زیبا موجود است که اگر دوستی با سلیقه‌ی فانتزی و کودکان دارید این ایده برای او غوغا می‌کند

می‌توانید همچنین از صندل‌های چوبی نیز برای هدیه دادن استفاده کنید صندل چوبی یک هدیه برای دوست صمیمی است که دوستدار جنگل و طبیعت است.

>> لوازم فانتزی

این روزها از اکثر وسایل مورد نیاز روزانه، نوع فانتزی آن نیز در بازار وجود دارد. اگر کادو برای دوست محصل می‌خواهید، می‌توانید لوازم التحریر فانتزی به او هدیه دهید. اگر هم دوست شما دانش آموز یا دانشجو نیست، می توانید انواع گیره مو و لوازم فانتزی در این زمینه به او هدیه دهید. حتی می‌توانید از این لوازم در کنار سایر هدایایی ک تا اینجا ذکر شد، استفاده کنید و به او هدیه کنید. اما این لوازم، بدون شک هم ارزان هستند و هم زیبا.

>> تور یک روزه

تور و مسافرت یک روزه به عنوان کادو تولد برای دوست، یکی از بهترین هدیه هاست. مطمئن باشید با این ایده جذاب، در نظر دوست خود خیلی خاص خواهید شد. سعی کنید تور انتخاب شما یک روزه و از هر نظر کامل باشد. به خصوص اینکه شام و ناهار در این تور پیش بینی شده باشد و نیازی به برداشتن وسایل اضافی نباشد.

>> کنسرت

اگر برای خرید کادو و هدیه برای دوست، ایده خاصی به ذهنتان نمی رسد و یا نمی دانید چه چیزی خرید کنید، بهتر است یک بلیط کنسرت برای او تهیه کنید و به او هدیه کنید. اگر هم با هم به کنسرت رفته و بلیط او را حساب کنید، باز هم ایده جالبی خواهد بود. فقط سعی کنید کنسرت انتخابی شما مطابق با سلیقه و علاقه مندی دوست شما باشد.

کلام آخر

کادو برای دوست، راهی برای نزدیک شدن به هم و بیان عشق و احساس و محبت است. از دادن کادو به دوست صمیمی خود هرگز غافل نشوید. این کار می تواند دوستی شما را پایدارتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *