مقالات

چگونه سایز انگشتر را بفهمیم؟( اندازه گیری حلقه انگشتر + جدول سایز انگشتر )

سایز انگشتر

مشخص کردن سایز انگشتر زنانه یا مردانه، همیشه بلاتکلیف ترین مسئله هنگام خرید آنلاین انگشتر بوده است. شما یک مدل را خیلی دوست دارید، حتی انتخاب کرده اید که برای کدام انگشت آن را می‌خواهید، اما اندازه حلقه خود را نمی‌دانید.

به همین دلیل ما یک محتوا آماده کرده ایم که کار را برای شما راحت می‌کند و می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به برگشت انگشتر خود، اندازه گیری سایز انگشتر را با جدول سایز انگشتر که در این مطلب درج شده، انجام دهید. پس اگر اندازه حلقه انگشتر خود را نمی‌دانید، نگران نباشید. ما به شما کمک خواهیم کرد.

 

نکات اندازه گیری سایز انگشتر زنانه

متوسط ​​اندازه حلقه برای زنان 12-14 و برای مردان 20-22 است. اگر قصد خرید انگشتر بدل را به صورت آنلاین دارید پس از یافتن مدل انگشتر جدید و مناسب هدیه، می‌توانید این اندازه ها را نیز در نظر داشته باشید. اگر انگشتری دریافت کردید که با اندازه انگشت شما یکی نیست، می‌توانید از روش های دیگری استفاده کنید.

چند راه برای تشخیص اندازه گیری سایز انگشتر وجود دارد. ما یک به یک در مورد آنها صحبت خواهیم کرد، اما قبل از اینکه به این مراحل بپردازیم، چند نکته را باید به شما آموزش دهیم تا مطمئن شوید که اندازه خود را به درستی تعیین کرده اید. دستورالعمل ها را دنبال کنید:

— اول از همه، باید تعیین کنید که انگشتر را روی کدام انگشت قرار دهید. شما باید انگشتی را که حلقه در آن قرار می‌گیرد اندازه گیری کنید، اما اگر مفصل شما پهن تر باشد، ممکن است برای وارد کردن و یا خارج کردن حلقه مشکل داشته باشید.

به همین دلیل، هنگام اندازه گیری باید قسمت مفصلی انگشت خود را نیز اندازه بگیرید، اندازه متوسط آن ​​را مشخص کنید و بر اساس آن سفارش خود را ثبت کنید.

— دمای محیط می‌تواند باعث اختلاف میلی متری در اندازه گیری ها شود. سایز انگشتر زنانه در هوای سرد یا شرایط آب و هوایی بسیار گرم ممکن است شما را گمراه کند.

به همین دلیل، انجام اندازه گیری در شرایط دمای متوسط ​​اتاق، دقیق ترین نتیجه را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، بعد از ظهر ایده آل ترین زمان برای اندازه گیری است. به دلیل انبساط مویرگ ها، انگشت شما در بعدازظهر در بیشترین حالت خود قرار دارد.

— اگر انگشتری که قصد سفارش آن را دارید 6 میلی متر یا بزرگتر است، توصیه می‌کنیم یک سایز بزرگتر سفارش دهید. به همین ترتیب، اگر یک انگشتر 6 میلی متری یا کوچکتر با یک سنگ بزرگ سفارش می‌دهید، باید یک سایز بزرگتر سفارش دهید.

— حلقه شما باید به اندازه ای پهن باشد که از بند انگشت شما عبور کند اما به اندازه ای محکم باشد که نیفتد. اگر بین دو سایز انگشتر در اندازه گیری ها شک دارید، باید اندازه بزرگتر را انتخاب کنید.

— هنگام اندازه گیری، متر نوار را نه به اندازه ای سفت نگه دارید که نه انگشت خود را فشار دهید و نه زیاد شل کنید. به طور طبیعی و آزادانه بدون فشاردادن اندازه گیری کنید.

توصیه می‌کنیم که اندازه گیری ها را حداقل 2 بار انجام دهید و آنها را یادداشت کنید تا مطمئن شوید.

 

راهنمای اندازه گیری سایز انگشتر

سایز انگشتر زنانه

 

یکی از حلقه های موجود خود را اندازه گیری کنید، اگر حلقه ای در انگشت خود دارید و می‌خواهید حلقه ای جدید سفارش دهید، با اندازه گیری قطر داخلی حلقه اندازه گیری شروع کنید. حلقه را به صورت افقی روی زمین قرار دهید.

با کمک یک خط کش یا متر، فاصله سمت چپ حلقه تا سمت راست داخل حلقه را به دقت اندازه گیری کنید (عریض ترین فاصله) و بر حسب میلی متر یادداشت کنید. برای اطمینان، همین روند را تکرار کنید. سپس، مقایسه کنید که این مقدار میلی متری با کدام اندازه حلقه مربوط در جدول زیر برابر است و “اندازه حلقه” خود را بنویسید.

اگر انگشتر فعلی یا قدیمی‌تان روی انگشتتان تنگ است، می‌توانید ۱ سایز بزرگ‌تر سفارش دهید. پیشنهاد ما این است پیش از سفارش انگشتر با معنای انگشتر در هر انگشت آشنا شوید و مخاطب با شخصیت خود سفارش انگشتر سایز مناسب دهید.

 

 

> اندازه گیری سایز انگشتر زنانه با نخ یا کاغذ

اندازه گیری دور انگشت و تطبیق با جدول اندازه گیری انگشتر : کاغذی آماده کنید که هم قسمت مفصل انگشتی که قصد دارید انگشتر را روی آن قرار دهید و هم قسمتی که انگشتر قرار می‌گیرد را به صورت یک تکه نخ یا نوار برش دهید.

یک نخ یا نوار کاغذ (این می‌تواند یک متر باشد) دور انگشت خود بپیچید و با مداد یا خودکار، یک علامت در جایی که دو انتهای آن به هم می‌رسند ایجاد کنید. مطمئن شوید که جسمی که دور انگشت خود می‌پیچید نه سفت و نه خیلی شل باشد. در صورت نیاز از کسی کمک بگیرید.

 

> محاسبه سایز انگشتر با جدول

جدول سایز انگشتر

یک خط کش با واحدهای میلیمتری به صورت افقی روی میز قرار دهید. طناب یا کاغذی را که علامت گذاری کرده اید نگه دارید و آن قسمت را تا جایی که علامت گذاری کرده اید اندازه بگیرید.

به اندازه توجه کنید. این طول اندازه دور انگشت و سایز انگشتر شماست. طول اندازه گیری شده را در جدول سایز انگشتر زیر بیابید، این جدول راهنمای سایز انگشتر بسیار خوبی برای شماست. اندازه انگشت را مطابق با دور انگشت تعیین کنید و یادداشت کنید. اکنون متوجه سایز انگشتر خود شده‌اید و آماده هستید تا هنگام سفارش سایز مناسب را در صفحه محصول مشخص کنید.

 

 

جدول سایز انگشتر زنانه

واحد اندازه گیری حلقه

قطر داخلی حلقه (میلی متر)

دور انگشت (میلی متر)

7 شماره

15.0 میلی متر

47 میلی متر

8 شماره

15.3 میلی متر

48 میلی متر

9 شماره

15.6 میلی متر

49 میلی متر

10 شماره

16.0 میلی متر

50 میلی متر

11 شماره

16.3 میلی متر

51 میلی متر

12 شماره

16.6 میلی متر

52 میلی متر

13 شماره

17.0 میلی متر

53 میلی متر

14 شماره

17.3 میلی متر

54 میلی متر

15 شماره

17.6 میلی متر

55 میلی متر

16 شماره

18.0 میلی متر

56 میلی متر

17 شماره

18.3 میلی متر

57 میلی متر

18 شماره

18.6 میلی متر

58 میلی متر

19 شماره

19.0 میلی متر

59 میلی متر

20 شماره

19.3 میلی متر

60 میلی متر

21 شماره

19.5 میلی متر

61 میلی متر

22 شماره

19.8 میلی متر

62 میلی متر

23 شماره

20.0 میلی متر

63 میلی متر

24 شماره

20.4 میلی متر

64 میلی متر

25 شماره

20.7 میلی متر

65 میلی متر

26 شماره

21.0 میلی متر

66 میلی متر

27 شماره

21.4 میلی متر

67 میلی متر

28 شماره

21.7 میلی متر

68 میلی متر

29 شماره

22.0 میلی متر

69 میلی متر

30 شماره

23.0 میلی متر

70 میلی متر

 

> اندازه گیری سایز انگشتر به صورت حرفه ای

اندازه گیری سایز انگشتر

اینجا به روشی می‌رسید که در آن به دقیق ترین و واضح ترین نتیجه دست پیدا می‌کنید. تنها کاری که باید در این روش انجام دهید این است که به یک گالری طلا فروشی بروید و از استاد کار بخواهید با وسایل مخصوص این کار را انجام دهد.

در گالری های طلا سازی یا طلا فروشی، فرد طلا ساز یا طلا فروش برای هر تعداد حلقه، یک کلید دارد. کافی است از میان این حلقه های کلیدی، گزینه متناسب با انگشت را انتخاب کنید. آنها دقیقاً اعداد این حلقه در سنبه، یعنی ابزار اندازه گیری که به این کار مربوط می‌شود، نگاه می‌کنند و سایز انگشتر درست را به شما می‌دهند.

 

> اندازه گیری حلقه انگشتر با دایره اندازه گیری

تعیین سایز انگشتر

 اندازه گیری حلقه انگشتر با دایره یکی از کاربردی ترین و راحتترین راه ها برای اندازه‌گیری سایز انگشتر، استفاده از دایره سایز انگشتر است. تنها چیزی که برای این روش نیاز دارید حلقه ای است که کاملا روی انگشت شما و دایره اندازه گیری بالا قرار می‌گیرد.

حلقه را بردارید و روی حلقه های دایره اندازه گیری نگه دارید. هر عددی که لبه های داخلی حلقه شما مطابقت داشته باشد، اندازه حلقه شما خواهد بود. اگر اندازه حلقه شما بسیار نزدیک به دو دایره اندازه گیری متفاوت است، اندازه انگشت شما معادل یک چهارم یا نیم اندازه گیری بین آن دو اندازه است.

انگشتر یک هدیه خاص برای تولد است اگر تمایل به دادن این هدیه را دارید ولی سایز انگشتر تنیسی را نمی‌دانید این روش یکی از راحت ترین روش ها است.

 

 

> راهنمای سایز انگشتر با اپلیکیشن

اندازه گیری سایز انگشتر با برنامه The Ring Sizing: برای این روش از اندازه گیری سایز انگشتر تنها کاری که باید انجام بدهید این است که نام این برنامه رایگان را در اپ استور و فروشگاه های دانلود برنامه جستجو کنید.

پس از اینکه برنامه را دانلود کردید، آن را باز کنید و از انگشت حلقه خود برای تعیین اندازه حلقه خود استفاده کنید. این برنامه به گونه ای توسعه یافته است که فقط باید تلفن خود را روی انگشت حلقه خود نگه دارید تا برنامه انگشت شما را اسکن کند و در نهایت اندازه حلقه شما را ارائه دهد. برای اندروید و کاربران قدیمی IOS، این کار به همین سادگی است.

به سادگی انگشت حلقه خود را روی صفحه تلفن خود قرار دهید، خطوط اندازه برنامه را طوری مشخص کنید که انگشت خود را تنظیم کند و در عرض چند دقیقه اندازه حلقه را به دست آورید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *