مقالات

ونکلیف چیست؟ ( همه چیز در مورد نماد برند ونکلیف )

ونکلیف چیست؟

معنی ونکلیف چیست؟ یک شرکت فرانسوی که در حوزه تولید انواع ساعت و جواهرات فعالیت دارد و توسط Van Cleef and Arpels در سال 1896 تاسیس شد. این برند به عنوان یکی از محبوب ترین و برترین برندهای جهانی به دنیای صنعت جواهرات معرفی گردید. استل آرپلز فرانسوی و آلفرد ون کلف سوئیسی در سال 1895 با همدیگر آشنا شدند و این شرکت و برند معروف Van Cleef را تاسیس کردند. سپس به طراحی و تولید محصولاتی همچون ساعت‌های مچی، پین‌ها و زیورآلات پرداختند.

ونکلیف نماد چیست؟

بعد از پاسخ به سوال ونکلیف چیست؟ باید به این سوال پرداخت که ونکلیف نماد چیست؟ این برند پرآوازه و معروف در زمینه طراحی و ساخت ساعت و جواهرات لوکس در فرانسه تاسیس گردید. همچنین نماد ونکلیف دارای دو شکل متفاوت بوده و در نمایندگی این برند در سراسر جهان قابل مشاهده می‌باشد.

شکل نخست این برند دارای VC است که گونه خاصی طراحی و با هم ادغام شده‌اند. حروف VC به صورت گردان و دوار نمایش طراحی و ساخته شده‌اند تا فلسفه برند ونکلیف را نمایش بگذارند. البته حرف V در این برند به طور مشخص و کامل برجسته نشان داده شده است که اعتماد و ارزشمندی برند ونکلیف را بیان می‌کند.

اما نماد دوم ونکلیف چیست؟ یک گل با چهار پر می‌باشد که با طراحی منحصر به فرد در کنار اسم برند قرار گرفته است. همچنین الماس‌های مورد استفاده برای این گل شامل یاقوت، زمرد، برلیان و … می‌باشد که علاوه بر تزئین جواهرات، شکوه و زیبایی قطعات تولیدی این برند را به نمایش می‌گذارد. البته هر دو نماد این برند چه به شکل حروف VC و چه به شکل گل شبدر برای ساخت ساعت‌های لوکس و جواهرات در سطح بین المللی جهت تعامل با مشتریان به کار می‌روند.

 

ست ونکلیف چیست؟

ست ونکلیف چیست؟

هنگامی که برند ونکلیف به صورت ست کنار هم قرار گیرند بدون شک زیبایی منحصر به فردی به استایل فرد خواهند بخشید. پس انتخاب ست Van Cleef به تنهایی و یا به صورت کامل کاملا سلیقه ای بوده و به نوع لباس، نوع قرار و مکان بستگی دارد. ناگفته نماند که ست VC تحت عنوان یک برند فوق لاکچری به گونه‌ای هماهنگ و هارمونیک طراحی شده که فرد می‌تواند ست کامل را با هم استفاده کند.

 

بیشتر بخوانید: تميز كردن نقره با سركه

 

اجزای ست ونکلیف چیست؟

اجزای ست ونکلیف چیست و چه قطعاتی را در بر می‌گیرد یکی از سوال‌های رایج طرفداران این برند می‌باشد. این ست با توجه به سلیقه شخصی فرد و طراحی کالکشن می‌تواند قطعات متفاوتی را در برگیرد. پس مهم‌ترین اجزای سرویس ونکلیف به شرح زیر است :

 

  • گردنبند ون کلیف

گردنبند یکی از جواهراتی است که با هر برندی همیشه در مرکز توجه قرار دارد. همچنین برند VC به دلیل طراحی و ساخت گردنبندهای ویژه بسیار معروف و محبوب می‌باشد. زیرا این گردنبند با طراحی خاص، نقوش پیچیده و چیدمان سنگ های قیمتی، جذابیت و زیبایی خارق العاده ای به فرد می‌بخشد در پاسخ به سوال گردنبند ونکلیف نماد چیست باید بگوییم این گردنبند نماد عشق، ثروت و سلامتی می‌باشد. این گردنبند امروز به صورت گردنبند بدل زنانه نیز تولید می‌شود.

  • دستبند ون کلیف

 

جواهرات ونکلیف چیست؟

 

دستبند یا النگو برند VC یکی دیگر از المان‌های این ست می‌باشد که محبوبیت و جذابیت خاصی به مجموعه بخشیده است. همچنین دستبندهای مختلفی از دستبند کاف گرفته تا دستبند بنگل توسط این برند طراحی و تولید می‌شود. اگر با دستبندهای بنگل آشنایی ندارید مقاله بنگل چیست را بخوانید.

  • انگشتر ون کلیف

جهت تکمیل نمودن ست برند VC به یک انگشتر با طراحی همین لگو نیاز است تا به کل مجموعه و دستان شما حس شیک بودن و لوکسی ببخشد. البته انگشتر این برند در طرح ها و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود. برخی از این انگشترها با سنگ‌های قیمتی و تراش خورده همچون برلیان تزئین می‌شوند که معنای واقعی شیک و لاکچری بودن زیورآلات را به نمایش می‌گذارند.

  • ساعت ون کلیف

همانگونه که اشاره شد برند محبوب و معروف VC زیورآلات متعددی را طراحی و تولید می‌کند که ساعت با همین الگو از این قاعده مستثنی نیست. همچنین سطح کیفیت ساعت‌های این برند به اندازه سایر جواهرات بالا است و یک ست کامل را برای مشتریان خاص پسند به ارمغان می‌آورد. این ساعت در کنار دستبند آن یک ست ساعت و دستبند زنانه شیک و زیبا به وجود می آورد.

 

مشهورترین طرح های ونکلیف کدامند؟

 

نماد ونکلیف چیست؟

 

نماد جواهرات ونکلیف، معنا و مفهوم زیادی دارد که این برند با طرح های مختلف آنها را به نمایش گذاشته است. پس از مهم ترین طرح‌های برند VC می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

— کالکشن الحمرا، با طرحی از شبدر چهار برگ

 پاسخ سوال محبوب‌ترین و زیباترین جواهرات ونکلیف چیست؟ به کالکشن الحمرا تعلق می‌گیرد. زیرا این طرح از طاق نمای کاخ الحمرا در کشور اسپانیا و گل شبدر چهار برگ الهام گرفته است. البته برای تزئین بیشتر این اکسسوری از سنگ ها و نگین‌های قیمتی استفاده می‌شود. آویزهای الحمرا نماد زیبایی، عشق و خوشبختی هستند که نظر افراد را به خود جذب می‌نمایند و معنی اکسسوری را به طرز شگفت انگیزی تغییر می‌دهد.

طرح شبدر در سال 1986 توسط شرکت Van Cleef رونمایی شد و در بین اشراف زادگان به سرعت محبوبیت پیدا کرد. ناگفته نماند از گذشته تا به امروز این طرح جزو پرطرفدارترین زیورآلات برند Van Cleef بوده که در رنگ‌های مختلفی به فروش می‌رسد.

 

— مجموعه Passe Partout

مجموعه بی‌نظیر Passe Partout یا شاه کلید یکی از نمونه‌های خاص کمپانی ونکلیف است که برای اولین بار در سال 1938 در فرانسه رونمایی شد. این مدل جواهر از برند Van Cleef از دو گل بزرگ ساخته شده که به یک زنجیر وصل می‌گردند.

همچنین از قابلیت تغییر برخوردار بوده و کاربر می‌تواند از این جواهر به عنوان یک گردنبند یا دستبند زنانه در مدل‌های مختلف استفاده کند. زیبایی این مجموعه خیره کننده می‌باشد که دلیل آن استفاده از سنگ‌های گران قیمت و رنگی است. ناگفته نماند که دلیل محبوبیت این جواهر به استفاده دو بازیگر معروف وارث دوریس و همسر چارلی چاپلین از آن در سال 1940 باز می‌گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *